3. mars 2007

Skal si tiden flyr...



Huff tenker man når man kommer fra borgen og hjem til mamma... men tiden flyr =) En uke er faktisk ikke så syykt lenge... :) Savner folka på borgen masse, ikke minst min gode kjæreste =) men det er viktig å ha det masse moro :D vært på cafe ca.. .. .. hver dag. Møtt mange venner jeg ikke har sett på evigheter og møtt nye mennesker. Superkos :D Å så blir det så godt å komme tilbake til borgen igjen, til alt og alle.

Tiden går, bare ikke alltid like fort. Da er det utrolig godt å ha noe å se frem til.
Å borgen er absolutt noe å se frem til :D

4 kommentarer:

Tina sa...

Gratulerer med kjærste Jannicke<3

Anonym sa...

Supersant! Skal bli litt godt å komme tilbake, men litt kjipt og. Har lyst på mer ferie :)

Vet du hva? I morgen skal jeg sende svar til Angsar. Jeg skal takke JA :D

Gleder meg! For da treffer jeg deg også mye, forhåpentligvis :D

Love yeah, babe!

Anonym sa...

Oppdatering??

Tina sa...

Hehe, du har'n Jannicke!:P:P Sjekk min blogg for regler!